11/1-09

Idag åkte Morgan hem :( Men förhoppningsvis så åker jag o Vincent hemöver så snart de inte är skit-isigt överallt.
Jag o syrran va en sväng på kupolen idag innan dom åkte hem. Jag köpte ett par byxor och ett linne till mig själv. Jag köte även haklappar, strumpor, badbyxa med inbyggd blöja och 2 pekböcker till Vincent. Passa på när man har pengar.. not..

På eftermiddan va vi ute o gick nästan en timme. Det va jätteskönt, men jävligt halt :P Men vi ska ut varenda dag o gå minst en timme med Martins barn. Så de så!




Nu ska vi titta på film.
Älskar min goa pojk :)

/Carro 

Kommentarer
Postat av: Malin

Men varför måste ni gå minst en timme med barnen?

2009-01-11 @ 21:31:09
URL: http://tilia.blogg.se/
Postat av: Jonna i Drakhuset Gimsbärke

Hej! Hittade dig via Malins blogg :)

Hoppas ni haft det bra över helgerna.

Skönt att vara ute i friskaluften fast vi var bara inne igår då vi höll på att blåsa bort så fort vi öppnade dörren. Läste att ni köpt badbyxor, ska ni böraj babysimma eller bara bada ändå? Vi gick första steg på babysim men nu badar vi själva. Hojta till om du har lust att åka iväg och bada med oss en dag. Kanske Malin och L vill med också.

2009-01-13 @ 10:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0