12/1-09

I natt sov inte Vincent så bra, jo han sov, men han åt hela tiden kändes de som.. kanske för att han somnade för tidigt igår kväll.. Han brukar somna runt 22-22.30 och kunna sova till 5-6 tiden. Men inte i natt. Han somnade runt 21, åt mat vid 1, åt mat vid 5 och sen 8 o då va de bara att gå upp.. hoppas han sover bättre i natt :)
Just nu ligger han bredvid mig i soffan bland massa kuddar o myser :)

I morron fyller Amanda 9 år. Jag har skickat med en present med cicci o roger som hon ska få i morron. Inget märkvärdigt men alltid nånting :)

Kanske återkommer sen.


/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Jag vill oxå sova.... :P



Har du lagt en röst på vilken väska jag borde välja? :)

2009-01-12 @ 15:59:41
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0