13/1-09

Idag fyller Amanda (systerdotter)9 år, grattis!

Just nu så sitter jag helt ensam i huset, Martin o alla barn är ute o går, tänkte först hänga med, men med huvudvärk i blåsten så kändes de inte så roligt. Jag o lillen va ut på eftermiddan o tog en promenad :)
På fredag kommer nog Kättis o hälsar på, eventuellt krogbesök :) Skjuts och allt är så gott som ordnat :)

Jag har laddat ner Britneys nya skiva.. lite sådär.. Men för att ha haft alla problem o skit hon haft så är det en ganska okej skiva.

Hmm.. man kanske ska hoppa ner i ett bad nu när man är ensam :)
Fast sjukt egentligen att man kan sakna den lilla när han bara är ute en sväng med pappa.. Han är mammas ögonsten! Idag vände han sig själv på mage (fast med armarna under då) fler gånger gjorde han så :) Och när jag va ut på eftermiddan när han skulle få ytterkläder på sig, så skrattade han först jättemkt när jag tog på honom mössan och han skrattade ännu mer när jag stoppade in armarna i overallen, hur nu de kunde va så roligt :P Men så kittlig som han är så :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänk om vär lille son också kunde skratta när man klär på honom ytterkläder... Ta på mössa är det värsta han vet. Han skriker inte så ofta, men då gör han oftast det.

Hoppar över utgången på fredag. Sambon kommer hem då. Tack ändå:) Tips på ställen är S1, Bolanche eller Flamingo. Fast på det sistnämnda kände jag mig gammal som 20-åring. S1 är ju mer bara för att ta en öl eller en drink - ingen dans. Fast å andra sidan har det tidigare varit lite klent uteliv på fredagar i Borlänge. Det är mest drag på lördagar. Annars finns det väl några småpubbar som kan vara okej ibland, men som det är mycket drägg på ibland också. Allra roligast är egentligen att gå ut en lördag på Harry´s i Falun, men för att ha trevligt över en öl eller en drink duger Borlänge gott:) Ha så skoj:)

Kram, kram!

2009-01-13 @ 21:44:00
URL: http://tilia.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej! Vilket roligt inlägg du har skrivet om V. Mycket roligt som händer nu i småttingarnas liv, och vårat. Håller med Malin, Harrys i Falun är klart bäst även om Borlänge säkert funkar också, har bara varit ut där ett par gånger men så är jag ju mest uppväxt i Falun också :) Hänger gärna med er ut i Borlänge framöver, synd att jag jobbar nu på fredag men hoppas ni får roligt.

Angående drömmen, haha vilken knasig en. Antingen sover du för lite eller för mycket/länge. Då brukar jag kunna drömma knas.

2009-01-15 @ 12:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0