18/1-09

Vincent satt i sin matstol för första gången i morse, han tyckte de va kul en liten stund iaf :)
Uppallad med en tjock filt :)





Jihoo på tisdag får jag pengar! Barnbidraget.. liten slant iaf. När jag har flyttat över pengar på Vincents konto så kommer han ha nästan 2000 kr där :) Han kommer ha mycket när han har fyllt 18. Haha. Undra hur mycket syrrorna kommer ha..
Jag tycker iaf att det är viktigt att lägga undan 200-300 varje månad till pojken, så han inte står helt utan pengar när han blir större o komma att vilja ha moped, körkort, bil, egen lägenhet etc..
Den 2:a mars ska vi tillbaka till Falun igen för röntgen på njurarna igen. Men förhoppningsvis så har han växt ifrån att urinet åker tillbaka till njurarna, hoppas de :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Jättebra att du sparar till honom. Mina förälrar har aldrig gjort det, så här står man o är bitter o avundsjuk på alla andra studenter som har ett stort fett konto o inte behöver ta studielån :P

2009-01-18 @ 15:34:25
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0