20/1-09

Igår va vi en sväng till Borlänge, jag köpte en gåstol till lillen. Han nådde nästan ner.. iaf med tårna :)


En häftig röd bil :)


Nyäten och glad.


Pyjamasen jag köpte i fredags :)

Jag tänkte inte skriva allt i kursivt, men de verkade vara nå fel så de bara att skriva i de.. :P
Martin jobbar bara i kväll, sen är han ledig till tisdag! Han ska börja ta ut några föräldradagar, så han blir hemma mer :)
Få se om vi ska åka o bada en sväng i morron eller om det blir en sväng till IKEA.. Man vet aldrig :) Men vi skulle ha behövt nya gardiner och lite mer lampor :)
Jag tänkte eventuellt åka hemöver snart, men nu är det mer vinter än vad det har varit så de dröjer väl ett tag till :P
På fredag kommer Elin & Ywonne! Elin har jag träffat ganska så mycket med tanke på att hon bor där jag bodde förut, hon har varit ner till Falun o hälsat på när vi va där, och sist vi va hemma så träffade jag också henne.
Jag träffade Ywonne en snabbis i somras.. Det va de enda. Men de ska bli kul att hon kommer o få träffa lillskiten :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Jonna

WoW vilken tuff bil/gåstol!!

2009-01-20 @ 15:08:00
URL: http://grabbarnaocht.blogspot.se
Postat av: gabbi

Elin strandberg?

2009-01-20 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0