25/1-09

Idag har vi varit hos Emma ett tag, vi fikade, pratade, tittade på hästarna och hennes Ebba lekte lite med Vincent, det skiljer bara 2 månader på dom. Hans blivande flickvän? :)
Annars har vi inte gjort direkt nå mer i helgen, det har snöat som fan.. usch.. önskar de vore sommar snart :)

I morron ska jag va i Mockfjärd 8.30.. jättekul.. not. Men de blir säkert bra. Martin lovade att skjutsa mig, för jag hatar att köra bil i snö. De gick bra när man jobbade på hemtjänsten, men nu är det bara allmänt drygt o köra. Kanske för att jag hade ett uppehåll på typ 3 månader förra gången :P
Och jag hade tänkt att åka hemöver snart, men de dröjer nog ännu ett tag för de är väl skitmycket snö över skogen :P

Men snart är det sommar... Första februari om en vecka iaf :) Och den månaden går fort.

Snart blir de kyckling, hemmagjorda pommes och vitlökssås :)

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0