3/1-09

Igår kväll åkte vi till Tobbe o Annica o käkade pizza runt 18-tiden, sen spelade vi sällskapsspel till 23 :) Det va trevligt, mitt lag vann nästan hela tiden och Martin va värdelös på spelet :) Spelet hette "med andra ord" eller nåt. Det va skitkul :)

Idag är det exakt 8 månader tills jag fyller år.. haha.

Idag va syrran här med hennes man (snart iaf), Amanda, Simon, Synne och vovven. Simon fick sin present eftersom han fyller 18 på måndag. Katterna blev alldeles knäppa när hunden va här. haha.


I morse, gissa vem som va piggast? :) haha



Skönt med badning på kvällen. Badbaljan är nästan lite liten nu :)

Idag fick Vincent äta broccolipuré och mosad banan i efterrätt, det va mumsigt iaf med bananen :)

Nu ska jag titta på körslaget :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Och 2 dagar tills jag fyller :)

2009-01-03 @ 21:29:00
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0