Namnsdag!

Idag har lillen namnsdag :)

Igår va vi o badade, Malin & Lukas och Jonna & Tilly var också med. Vincent tyckte att det va ganska kul, han skrattade inge, men han grinade inte heller, så jag antar att det var okej iaf :)
Idag har vi varit i väg till Lisa på mamma (&pappa)-fika :) Det var jättemycket folk idag + att de va 2 nya jag aldrig hade sett nångång. Jo en tjej kände jag igen, som jag hade mött nån gång efter vägen med barnvagn, men aldrig pratat med :P Hon hade en son på 2 månader. Jag sa att hon fick gärna komma över och de skulle hon göra :)
Efter vi hade gått därifrån så va jag o Malin ut en promenad med våra bäbisar, det va jätteskönt, men jävligt halt på vissa ställen :P
Vi hade även fått en kallelse till Falun med lillen på läkarundersökning den 2/2 av sin läkare. Men vi ska även på 6-månaderskontroll på bvc den 5/2.. känns lite meningslös o åka på båda, men de kanske behövs. Läkaren i Falun har ju Vincent haft sen han föddes, så det är självklart att hon vill se att han växer som han ska osv.
Och på bvc ska han få sina sprutor..

Nu ligger lillen o sover i vagnen ute (och Martin skottar snö), men han vaknar väl snart och är hungrig :)

Jag har ont i halsen och hostar.. det är inte så kul, speciellt inte på nätterna.. men det är tur att lillen sover gott ändå :)

På lördag eller söndag tänkte vi gå hem till Emma en sväng o titta på hennes 3 minishettisar, dom är säkert ungefär lika stora som Lisas hund. Haha :)

Snart ska vi åka i väg o handla så vi har lite mat för en vecka frammåt.. typ :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Carola

Ge Vincent en stor bamsekram från moster på hans namnsdag!

2009-01-22 @ 15:19:27
Postat av: gabbi

Pussa Vincent grattis från oss :)

2009-01-22 @ 15:24:49
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Cecilia

GRATTIS VINCENT! puss och kram

2009-01-22 @ 16:07:54
URL: http://cmartinsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Nu har jag länkat dig på min sida:) Puss och kram

2009-01-22 @ 22:40:18
URL: http://cmartinsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej! Du är utmanad på min blogg! Do you dare?!

2009-01-23 @ 15:32:18
URL: http://cmartinsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, vad mysigt det var att bada! Det kommer vi att göra om många fler gånger! Fast det verkar vara billigare i FAlun - fast så ska man ju ta sig dit också... Så det kanske ändå är billigare i Borlänge. TÄnkte även köpa en liten simring eller liknande till sonen också.

2009-01-24 @ 16:53:30
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0