12/6-09

Igår va vi till biltema o köpte en cykelstol och en hjälm till lillen :) Han tyckte nog de va skoj, men hjälmen åkte ner över ögonen så han såg bara hjulen på min cykel, men de gick de också :)


Såhär glad blev man :)

På onsdag åker jag o Vincent till Hälsingland igen, på lördag är det bröllop och vi åker hem på onsdag veckan efter :)
Och jag har till o med införskaffat en ny klänning att ha på mig :) Gjorde de i onsdag när vi va på stan o lunchade med familjen Andersson :) Vincent sov middag 2 timmar då :)
Idag blir de väl o köpa lite mer blommor till balkonglådorna på baksidan och handla till tacos i kväll :)


/Carro

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej, gud så söt han är :) Skulle också vilja införskaffa en cykelstol OCH en cykelkärra, men man lär ju ha en cykel också ;) haha. Blir tacos för oss också ikväll ;P Hoppas att allt är bra med er! Kram

2009-06-12 @ 10:09:49
URL: http://linneamadeleine.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jo jag har precis skaffat mig en :) Ha en trevlig helg.

2009-06-12 @ 13:30:30
Postat av: Sissi

Han säljer verkligen den där barnstolen;) hi hi. Trevlig midsommar!

2009-06-20 @ 20:32:27
URL: http://highheelsinthecity.wordpress.com
Postat av: Anonym

Men du vad han har vuxit! Och vad fin han är, schyst stol och hjälm!

2009-06-22 @ 21:27:26
Postat av: Sissi

Vad har hänt med bloggdrottningen i Borlänge!;)Visst skulle ni till Peace & Love den här helgen? Förväntar mig en fullständig update om allt som händer, eftersom jag inte kunde följa, hi hi. Saknar dig gumman!



Hälsa till alla fr. mig!



Puss och kram

2009-06-24 @ 19:57:11
URL: http://highheelsinthecity.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0