25/6-09

Nu va det ett tag sen man skrev igen, men det är fullt upp med allt ändå. Igår kom jag o Vincent från Hälsingland där vi hade varit i 1 vecka ca. Vi va på Vincents mosters bröllop, hoppat studsmatta samt badat i mormor pool :)

Här kommer lite kort från bröllopet!


Morgan var duktig i kyrkan..


.. likaså Vincent :)


Familjen Nygren.


Regn när man gifter sig ska betyda lycka :)


Vincent fick hoppa studsmatta på kalaset :)


Likaså Vincents kusiner Jonte o Simon..


.. Och Morgan :)

Den fina bröllopstårtan.




En kalaskille :)


Bröllopsdans i trädgården :)

Kanske lägger in mer kort på lillen senare om jag inte har nå bättre för mig :) Det beror på när lillen somnar. Och Martin ska jobba natt så jag hoppas lillen sover hela natten :)
Idag ålade hans sig iaf till kattmaten.. Så nu får man ta undan allt :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Sissi

Vilka fina bilder fr. bröllopet! Och gud vad tiden har gått fort! Att lillen börjat gå och allt, hi hi.



Puss och kram

2009-06-29 @ 00:05:40
URL: http://highheelsinthecity.wordpress.com
Postat av: gabbi

Ingen bild på ig o din outfit? :)

Framför mina gratulationer! Simon har blivit så stor! Sjukt!

2009-06-29 @ 22:04:16
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Mikkiz

Va fina dom vra! oj va stora garbbarna hade blivit...har inte sett dom på ett tag märker jag! Och lille vincent bara växer! Hoppas allt är bra med dig tjejen!

2009-07-07 @ 14:21:14
URL: http://sandramikaelahansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0