Hemkommen

Jag o lillen har nästan nyss kommit hem från mormor o morfar, det gick bra att åka, lillen sov nästan hela tiden, men va vaken en stund mellan Bollnäs o Edsbyn.
Ja, vad har vi gjort för nå då?
På lördagen var jag o syrran (Cicci) hemma hos våran äldsta syrra och gjorde lite satyg.Vi tog massa snören o ballonger och gjorde jättefint.. Haha. Eftersom jag o Cicci alltid hade varit svag för snören så..
På söndag lekte lillen med kusin Amanda lite.
Sen har vi nog inte gjort så mycket, kusiner o mostrar har vi hälsat på iaf. Men kusin Jonte tyckte lillen såg lite läskig ut.. Han har inte reagerat på nån, men just Jonte. Vet inte varför. :)
Medan Morgan va skitrolig tyckte lillen! Mamma tyckte att Morgan o Vincent är lika som när jag o Cicci var liten. Det skiljer lika mellan dom som oss :)
Just ja, Vincent har lärt sig att gå runt i gåstolen nu! Han tyckte att katterna va rolig att jaga likaså syrrans hund :)
Här kommer lite bilder!






Lådorna var rolig att öppna.. :)


Fråga. Är katten stor eller Vincent liten?
Svar: Katten är stor!



En glad skit i soffan :)


Såhär såg det ut hos syrran på lördag kväll när dom kom hem från Åland :)

Kanske är massa stavfel o skit, men jag orkar inte ändra på de nu :P

/Carro

Kommentarer
Postat av: Catta

Ja morgan o Vincent är hemskt lika varandra! vad stor han blir eran kille! Hur mkt väger han o hur lång är han?! Ser ut å vara rätt lika Hugo... Lite nyfiken bara!Kram

2009-03-26 @ 18:58:43
URL: http://catttaengman.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0