Ja..

..då har man motionerat bilen som bara stått i flera veckor :) Den startade iaf och de tog typ en halvtimme att få fram den ur snön :P haha
Vi åkte till J & T en sväng och där lekte småttingarna med varandra, dom är ungefär lika våldsamma, haha.
Vincent är ingen blyg kille iaf och de är jätteskönt, han flirtade både med J och T med sina långa tjejögonfransar, haha :)
Jag tyckte J hade de jättemysigt hemma, jag skulle hellre bo sådär fint än bara ha som vi har, ett stort hus utom nån som helst mysfaktor :P men så smånigom ska vi börja renovera lite så vi får som vi vill ha. :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Jag agerar gärna inredare åt er ^^

2009-03-12 @ 14:22:36
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Det har ju sån potential, älskar att översta våningsplanet är öppet så att man kan se ut över både köket och vardagsrummet. Ni får ta ett litet rum åt gången. Visst hade ni börjat lite med Vincents rum när jag var där?



puss och kram

2009-03-13 @ 08:20:16
URL: http://cmartinsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tack! Själv skulle jag föredra erat hus som tidigare inlägg skrev, det har mycket potential och det får ta den tid det tar.Ni bor fint även nu. Man lär bo in sig och sen fundera på om det är ens stil eller om man vill ändra. Tror Johan lagt ned många många år på vårt och än är det inte klart. Var så roligt att ni kom på besök tyckte både jag och T.

2009-03-14 @ 11:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0