19/5-09

Nu har jag inte skrivit på några dagar igen. Det är fullt upp ändå med allt som hör ett barn till :)

Igår va vi iaf på babycafé i Mockfjärd, där Vincent lekte med både leksaker och barn :)

Idag va jag o lillen till Johanna o Ludde en sväng och hälsade på :) Vi åt lunch, drack kaffe och tog en promenad i spöregnet någonstans i Borlänge :) Vet inte vart vi gick nånstans, men de gick bra de också :)

I morron har vi tänkt att hälsa på Vincent´s kompis Tilly :)

På torsdag ska jag o lillen bege oss till Hälsingland igen och stanna några dagar. Jag ska bl.a till tandläkaren på fredag :/ usch.. De kommer väl bli dyrt tror jag, ska försöka få ett nytt abonnemang eftersom mitt förra gick ut i februari. Det är perfekt att betala 45 kr/mån på autogiro och slippa betala flera miljoner vid varje besök :)
Hela helgen blir det fullt upp för Morgan ska vara hos mor o far också :) Ska komma ihåg kameran den här gången :)

Skriver mer en annan dag :)

just ja, jag har namnsdag i morron :)

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0