28/5-09

I tisdags kom vi hem från Söderhamn, där jag o lillen tillbringat nästan en hel vecka med tandläkarbesök och lek med Morgan :)
Igår va vi först på citygross i Falun o handlade, och sen va vi på kupolen en sväng o handlade lite kläder till lillen på Lindex och Hm :)
Idag har vi varit på mamma-fika hos Esteri och Nilas. Nilas kommer bli Vincents blivande dagiskompis till hösten :) Det skiljer 3 dagar mellan dom :)
Få se om vi åker till Borlänge en sväng idag, det va så himla tråkigt väder idag.. suck.

Här kommer lite bilder från den gånga veckan :)



Morgan & Vincent leker snällt på golvet, med en varsin bil.


Äter hemmagjord blåbärsgröt hos mormor, fast smörgåsrånet var godare :)




Gunga i hammocken (om de stavas så?!) är jätte roligt :)




Vincent o hans kusiner på min sida.
Överst från vänster: Morgan 2½ år & Jonte 20 år.
Nederst från vänster: Simon 18 år, Amanda 9 år & Vincent snart 10 månader.
  




Morgans solglasögon smakade gott.


Kusinerna.


Leker med vatten en varm dag var också skojigt :)


"Jag kanske når om jag sträcker mig." :)


Myste i sängen med pappa i går morse med en vattenflaska.


En nakenfis (nästan iaf) :)


Och sängen smakade bra.. :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Catta

Vilka fina bilder på busfröna!!! Hoppas allt e bra med er! Kram

2009-05-29 @ 07:10:27
URL: http://catttaengman.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Catta

Jajamen, nu sitter han själv, klart han ramlar i bland men tycker han blivit riktigt stadig! Å han har blivit mer nöjd nu när han kan sitta o leka lite själv! Ha en bra helg! Kram

2009-05-29 @ 14:12:27
URL: http://catttaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0