10/9-09

Nu är snart en vecka till avklarad på dagis :) Vincent är så duktig! Barnen har klarat sig utan sina föräldrar i 2 dagar nu, eller vi har suttit i personalrummet och tittat när dom varit ute och de verkar som att de kommer funka bra med Vincent :) I morron ska vi lämna kl 9 och sen hämta kl 12.. få se hur de går, och dom ska även äta lunch i morron, tur de e Vincents favoritmat, lasagne! :)
I morron ska jag hämta Karin vid tåget, få se vad vi hittar på, eventuellt utgång i helgen iaf :)
Den här helgen bliv också halvt förstörd för Martin va tvungen att jobba natt torsdag och fredag.. SUCK.
Så han ska ta föräldradagar över jul få se om han får de eller inte. troligen inte menmen.. han tittar efter nytt jobb nu iaf, för de funkar inte som de e nu. Han får snart antingen välja, lämna barnen till deras mamma heltid eller jobba dygnet runt 10 dagar i veckan.. Sånt val har han, så de e därför han letar nytt jobb.. För de känns särt å gå till arbetsförmedligen nästa vecka o säga att jag kan inte jobba kvällar och helger.. hur många jobb får man då?!? Typ inget.. vi får väl se..

Nu ska jag fortsätta glo och sen tidig kväller..

/Carro

Älskar min lilla pojk! Lilla o lilla, han va 76,3 cm lång och vägde 9655 i måndags :) Och nu har han börjat klättra på saker.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0