23/9-09

Nu har de gått ett helt ur sen Vincent blev utskriven från sjukhuset, lillen! Satt o tittade på kort när han va liten, gu vad han har vuxit! :) Och på bara nån månad har han fått så långt, tjockt hår :)
6 tänder har också pluppat fram :)
Jag har hoppat in på ungdomsprogrammet nu på arbetsförmedligen eller arbetsmarknadspolitiskt program om de ska va så noga :P Hoppas a-kassa pengarna kommer i slutet av oktober, men man vet ju aldrig när de gäller såna grejer.. Å förhoppningsvis får Martin nytt jobb så de ordnar sig med saker :)

Vincent hade sovit i 50 minuter idag på dagis och ätit jättebra, han är så duktig min lilla kille :)

Här kommer några bilder!


En snygg frisyr :)


Väntar på någon :)


Kusinerna bus i lika tröjor.. köpt av mormor :)


Hålla på med musik som mor sin? De ser så ut :)


Vilgot myser i solskenet :)


Ernst tittar på tv.. :)


Mums.. :P haha


Jag lovar, han va inte med i the ring/scary movie :) haha

De skulle ha blivit bättre kort om han hade vart stilla, haha :)

Nu ska jag göra soppa. Och till efterrätt pannkaka med rågmjöl o morötter. Då kommer de bli ett jävla liv på Martins barn, men nångång borde dom väl lära sig tycka om sånt som råkar va lite nyttigare än kalaspuffar o oboy.
Få se om Vincent sover nå mer middag idag, har lagt ner han ett par gånger, men de verkar inte som om han vill somna.. Fast han borde sova så han inte somnar kl 5! :P
Fast jag ska inte klaga, för igår kväll somna han halv 7 o sov till 6 i morse :)

Kanske skriver mer nån dag, de vet man aldrig :)


/Carro

Kommentarer
Postat av: gabriella

Han är sjukt lik dig, insane! Ja va fasen, det vore asskoj! Vi blir borta i tre dqagar nu så det är inte så länge iofs men skönt att få lapa lite sol iaf :) Sen var resan riktigt billig också (tkr jag iaf) 1370 kr per person gick den på :) helt klart överkomligt för flyg + hotell med frukost!

2009-09-24 @ 19:24:05
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Sissi

Vad duktig du är som kämpar på med alla barn. Superwoman!! Är stolt över dig gumman och Vincent är skitsöt som vanligt;)



Puss och kram

2009-09-25 @ 13:59:31
URL: http://highheelsinthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0