13/6-2010

Efter gårdagens bravader med Emma i Falun så är man lite trött idag, inte för att jag drack mer än 2 drinkar på krogen utan för att man bara sovit i ett par timmar i natt, bara för att mamma ville ha sovmorron så ville inte Vincent de, haha :)
Men hade skitkul på Pitchers i alla fall, de va längesen man skrattade så mycket som igår (förutom London då, haha) har träningsvärk både i magen och käkarna :) Men de är de värt! Ett gott skratt förlänger livet sägs det och då måste jag bli jävligt gammal! Haha! :) Och jag kommer alltid att skratta när jag tänker på en kille som kom och pratade med oss:
Han: "Går ni ut ofta?"
Vi: "ibland"
Han: "Ibland så går jag ut och ibland så går jag inte ut."
pinsam tystnad följt av ett asgarv vilken får killen att försvinna fort som fan. Haha DE är humor!!!


I morgon väntar jobb igen :) Och på tisdag ska jag jobba kväll på Älvudden med Magda och de kommer bli kul! Haha :) Är ledig onsdag och söndag till veckan. Så på onsdag kanske vi åker med Johanna och Ludde till säterdalen om det blir finväder vill säga! :)

Nä de får va allt för idag, känner att hjärnan går på sparlåga för tillfället, men jag är himla lycklig i alla fall!! :)

Hörs en annan dag!

/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Hihi, du får följa med nästa gång. En vecka där och vi kan gå brevid varandra och se ut som två rostade mackor i sanden :)



Dags att uppdatera igen btw!! :)

2010-06-17 @ 18:53:40
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ja, precis, hi hi. Stackarn!! Kan ALLT om “Sweden” nu, OFRIVILLIGT!! Ha ha. Och vi lär varandra engelska resp. svenska uttryck varje dag. Skitkul!:) U learn something new everyday as they say:)



Puss

2010-06-20 @ 19:19:01
URL: http://highheelsinthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0