28/6-2010

Idag har det varit underbart väder!! Synd bara att man jobbade hela dagen, men trivs så himla bra på hemtjänsten så e lugna puckar! :) Och att vi tog med oss två damer ut på picknick i värmen gjorde ju inte saker värre heller :) Satt o myste vid minnesstugan i Gagnef :)
Men i morron måste jag komma ihåg å använda solkräm så man inte kommer se ut som en kräfta! Haha.

På torsdag åker jag o Vincent hem till mormor o morfar och stannar ända tills måndag! (Martin skulle ändå jobba hela helgen). Det kanske kan bli en tur på sjön om vädret tillåter och om Vincent vill :) Mitt lilla hjärta!! Och den 4 augusti så blir Vincent 2 år, helt sjukt vad tiden går fort!! Tyckte de va nyss han låg i magen..

Här kommer ett kort jag knäppte idag vid minnesstugan, utsikt över flottbron! :)


Sommar!


Det va allt för nu, orkar allvaligt inte att sitta vid datorn nå mer! Faen de e ju sommar!! :) haha





/Carro

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Merci merci!:) jag hoppas verkligen det! Det blir bröllop den här helgen och hantverkare som ska kolla in läget. Efter det vet jag lite mer hur det ser ut. Hur jobbar du?

2010-07-01 @ 23:24:57
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: gabbi

HALLÅ UPPDATERING!!!

2010-10-08 @ 09:43:34
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0