20/4-2011

Nu är jag helt slut efter en lång dag! Vincent vaknade redan 5.30 i morse och jag lämnade honom på dagis till 6.30 för jag jobbade idag mellan 7-15, fast de blev inte en sån himla lång dag för Vincent för Martin slutade tidigare och kunde hämta honom kl 14 :) Så nu är Vincent ledig från dagis ända till tisdag! :)
Efter jag kom hem från jobbet så va vi iväg till Borlänge för storhandling på Willys. Jag hade fått efterlängtade pengar! Både barnbidraget och a-kassan hade kommit idag! Så nu har vi handlat mat för en månad (typ) och jag har tankat bilen full, stackars bil som varit så gott som tom i några dagar.. Men jag har klarat mig från soppatorsk iaf, haha. Och vi köpte me oss mat från Max hem, så rolig va vi idag i matväg.. Blev ändå så sent me allt och ibland får man faktiskt fuska.. :)
Och jag har fortfarande pengar kvar så de kanske få bli en tur till kupolen nästa vecka :) Får ju den riktiga lönen den 27:e, så den kommer gå till räkningar å sånt tråk :P haha

I morron ska jag och Vincent städa massa och bädda rent i sängar och så, för i morron får vi besök av Vincents kusiner Jonte och Simon! Och såklart Henna och Synna kommer med också och Vincents kusinbarn Sofia! Vincent längtar så mkt efter Sofia, han ska krama henne har han sagt! Fast hon skulle inte få låna hans leksaker och han skulle knuffa henne.. Det är nog mkt tomma ord ;) haha,
Och han har sagt att Jonte ska lyfta upp honom till taket, haha, klart 2-meters kusinen kan göra det! :) Jag frågade Vincent om Simon också skulle lyfta upp honom: "Näe, kan inte.." haha :)
Det blir våran påskhelg de! Tänkte grilla massa gott på fredag, det skulle bli kanonväder ihelgen har dom sagt.. Hoppas de blir som idag, 17 grader varmt, så himla skönt! :) Bra att de är "sommarväder" nu så hinner de bli kallt och trist resten av sommaren... haha.

Nu ska jag inte göra ett skit, sitta i soffan och känna lillskiten fara runt. Blir nog en tidig kväller, helt slut i kroppen..
Glad påsk!
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0