8/4-2011

Nu var det ett tag sen man skrev, men jag har jobbat nu i 2 dagar. Det har gått bra, men är helt slut i kroppen när man kommer hem. Men det är bara lite drygt en månad kvar att jobba, så de e bara å stå ut :)
I onsdags när Vincent var på dagis några timmar så passade jag på att leta reda på lite bäbiskläder som fanns i källaren och jag hittade hela 11 kassar med kläder! Men jag tog bara kläder upp till storlek 74 nu.. Tänkte tvätta upp allting i helgen så sånt är klart! :) Det är ju som sagt inte allt för långt kvar.. *längtar*

Slänger upp en vårbild på Vincent som jag knäppte för någon dag sen :)
Leker med vatten en varm vårdag :)


Känns som om de blir en tidig kväller i kväll.. Jag sov dåligt natten som var för Vincent låg mellan oss p.g.a sin hosta.. Och den lilla killen ligger inte still när han sover, förstår inte hur en kille på knappt 95 cm kan ta upp sån stor plats i en säng! Och att de ligger några katter å kurrar i örat gör ju inte saken bättre direkt.. Vi skulle haft en säng på 10 meter så att barn och djur får plats.. haha
Det är ingen mening att slänga ut katterna från sovrummet och stänga dörren heller, för då kommer dom bara stå utanför å skrika lungorna ut sig..
Nu blir de till att glo på tv innan sängen.. Känns lite väl b-igt om man skulle lägga sig kl 7 en freda kväll.. Fast de vore himla skönt! Haha.
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0