En skön dag

Idag har det varit så himla skönt väder! Vi har varit ute hela dagen, va endast inne en sväng mitt på dan och åt lunch :) Martin har tagit bort massa buskar på gräsmattan och jag har rensat lite ogräs, har halva rabatten kvar, men får ta de i morron. Och även cyklarna har kommit fram nu och är pumpade! Vi tog en liten cykeltur på förmiddan och de kändes betydligt bättre att cykla än att gå iaf.. Jag tog en promenad runt kvarteret när Vincent skulle sova i vagnen (typ 200 m kanske) och sista biten går de skitlångsamt och jag får som nån slags håll i nedre magen, inte alls nå skönt! Fast går man runt på tomten och grejer så gör de inge ont, men just när man går promenad.. kanske blir för ensidigt och bara gå än mot när man är på gården och grejar. Ja inte vet jag..
Och Vincent hjälpte mig att tvätta bilen också, fast såklart spårade de ur och han lekte lite väl mycket med vattnet :P haha. Tror jag har bytt kläder på honom 3 ggr idag så i morron får tvättmaskinen gå en omgång till :P Men han tycker det är superkul och vara ute och leka med sina storasystrar så lite skit på kläderna gör inge :)

Jag hoppas på bra väder i morron också så man kan fortsätta greja i trädgården, (skulle vägra bo i lägenhet den här årstiden :P) och även ta en cykeltur :) Och Vincents mormor och morfar skulle göra ett spontanbesök hit i morron också, trevligt :) Och snälla mormor skulle bidra så Vincent kan få en cykel :) fast jag tycker inte om att ta emot pengar av folk, men det blir en tidigt födelsedagspresent till Vincent så de går bra :) iofs fyller inte han förens i augusti men ändå.. känns som han kommer ha användning av cykeln redan nu :)

Skriver mer en annan dag :)
/Carro

Kommentarer
Postat av: lina

jordgubbarna är goda:) iaf dom från spanien:)

2011-04-16 @ 19:09:20
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: henna

Man smsar, måste fixa med nå inställning på Bloggen typ skriva in nr'et sen får man ett mail sen så skriver man vanligt sms. Det kostar som ett vanligt sms alltså gratis för oss om du också har gratis sms. sen om man ska ha bild så är det som ett mms.

2011-04-17 @ 20:49:41
URL: http://mammatillsofia.blogg.se/
Postat av: carro

De måste jag prova nån dag :)

2011-04-18 @ 00:49:24
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0