Lite onödigt :)

Kunde inte låta bli att sno från Linas blogg ;) (Och jag är så oteknisk så jag kan inte fixa en länk) :)

Magens form:
Pojke: Utstående mage som inte syns bakifrån
Flicka:Utbredd mage som sätter sig även på sidorna.


Pigmentrand på magen:
Pojke:Lång tydlig rand 
Flicka:Ingen rand


Babyns hjärtfrekvens: 
Pojke: Hjärtfrekvens under 140 slag/min. 
Flicka:Hjärtfrekvens över 140 slag/min


Mammans skönhet under graviditeten:
Pojke: Bibehållen skönhet
Flicka: Tagit sin mammas skönhet 


Halsbränna:
Pojke: Mycket halsbränna
Flicka: Lite eller ingen halsbränna 


Babyn sparkar: 
Pojke: Mycket
Flicka: Mindre 


På ultraljudsbilden: 
Pojke: Håller händerna mellan benen 
Flicka: Håller händerna någon annan stans


Urinvägsinfektion:
Pojke: Inga
Flicka: Många 


Var i magen ligger babyn 
Pojke: Ligger högt
Flicka: Ligger lågt 


Befruktningsdatum: 
Pojke: Udda datum
Flicka:Jämnt datum


Blödande tandkött: 
Pojke: Mindre blödande
Flicka: Mycket blödande


Utstående navel: 
Pojke:Senare under graviditeten
Flicka: Tidigt i graviditeten 


Mamma sugen på: 
Pojke:Choklad
Flicka:Citron 


Mamma illamående: 
Pojke: Inte
Flicka: Mycket 


Håret på mammas ben:
Pojke: Växer snabbare 
Flicka: Växer som vanligt


Så av 15 är det 10 som "stämmer" in på att de blir en pojke :) Fast när jag väntade Vincent så visade alla så kallade "test" att det skulle bli en flicka.. Å än så länge är han ingen tjej iaf.. haha
/Carro

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hehe jag har alltid fel, har aldrig gissat rätt någonsin:P Så jag kan gissa vad du ska få (så vet vi ju att de bli de motsatta), MEN återkommer om de för de kommer inte fram något klockrent vad jag tycker du ska få just nu:P

2011-04-02 @ 22:27:08
URL: http://allavifina.blogg.se/
Postat av: carro

Sabine: det kanske blir en flerkönad bäbis, haha :)

Vet du va du ska få? :)

2011-04-03 @ 13:16:39
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0