Rummet är klart!

Eller i stort sett iaf :) Så småningom blir det nya lister vid taket och nytt golv, men jag måste bli rik först :P Och jag tänkte även köpa gardinstänger å grejer så Vincent kan flytta in snart. Men som sagt, pengahelvete!!!!! Suck!
Här kommer några bilder iaf! :)

Kommer nog bli bättre med lite inredning :)

Lite skum yta, förslag på vad man kan ha i hörnet? :)

Andra sidan. Vincent får ett STORT rum ;)

Appråpå ingenting, va tvungen att lägga upp  de roliga kortet på Wilma :)

Jag har fortfarande inte örskat skaffa lösenord, jo skaffa kan jag göra, men de e så många som ville ha det så i så fall måste jag ta mig tid å mejla allihopa :P
Om ett litet tag så blir det lite mamma-fika i grannbyn, trevligt :) Jag tänkte bjuda hem lite mammor efter sommaren då lillskiten är med oss :)
/Carro

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hörnan är ju perfekt för en stor mysig fåtölj och en lampa på väggen, kanon för sagostund (om han nu gillar de)Jättefint rum han får, och vilken yta! :D

2011-04-11 @ 09:34:24
URL: http://allavifina.blogg.se/
Postat av: Cicci

Aaahh vad fint det blev!! Du kanske kan ha en fatolj och en laslampa dar, en byra (alt annan forvaring) eller.. ett litet skrivbord...



Puss och kram! <3

2011-04-11 @ 13:23:13
URL: http://highheelsinthecity.se
Postat av: Anette

Något slags koja kanske...

2011-04-12 @ 13:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0