23/8-2011

Igår hade vi besök av Johanna och barnen. Vincent och Ludde lekte snällt nästan hela tiden :) Dom satt instängda på hans rum och ingen grina så.. haha. Vi va även å tittade på den berömda traktorn som håller på å gräver längs byvägen. Traktorn måste man gå å titta på varje dag, säger Vincent.. :)

Vincent och Ludde plockar hallon :)


Idag efter jag och Ester skjutsat Vincent till dagis så åkte vi till Borlänge och hämtade upp Martin som hade lämnat in sin bil. Vi shoppade nytt täcke och kudde till Vincent och rullgardiner till hans rum på jysk :) Va även på stan en sväng och jag handlade lite på lindex åt Ester. Och vi lunchade även på stan. De va dom pengarna de :P haha. Tycker faktiskt att man kan unna sig å äta ute NÅN gång iaf.. Iofs ska jag å Johanna göra de på torsdag oxå, men de hör inte hit *host host* :)
Ester va en jätteglad bäbis på eftermiddan, synd bara att man inte lyckas ta så fina kort när hon är så glad :) menmen, nån av alla 20 kort jag tog kanske duger iaf :)

En glad bäbis :)

Nöjdis! Observera kräkan på sidan, haha..


Ester är en riktig kräk-bäbis! Fler ggr om dan så blir man nerspydd :P
I morron ska Vincent till tandläkaren för första gången! Martin följer med honom dit och jag tar med mig Ester och åker till bvc för läkarbesök (6-veckors). :) Tiden går så fort, tyckte de nyss va januari när alla fick veta att de skulle komma en bäbis till sommaren!
Och Vincent är så rolig med allt han surrar om. Igår pratade han som spöket som åkte motorcykel till konsum och skulle handla. Och spöket parkerade i garaget vid konsum (?). Fast spöket va gömd bakom en tavla och badade i badkaret oxå.. vilken fantasi! Och idag pratade han om tomten som kommer till mormor med paket i jul. Men han va ju rädd för tomten så han skulle sitta i mormors knä.. haha.
Nu ska jag ta hand om min dotter, sonen sover nog nu förhoppningsvis :)
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0