26/8-2011

Igår va jag å Ester på kupolen med Johanna å Lillie i flera timmar :) blev inte så mkt handlat. En varsin mössa åt barnen, dreggel(spy)hakklappar, klänning å tights åt Ester, lunch och kaffe till mig :P Hade jag haft mer penar så hade jag handlat betydligt mkt mer :P  Men vi tjejer måste ändå gå på kupolen nästa vecka för man fick ett presentkort på hm för 50 kr som bara gällde nästa vecka.. näe va synd, haha.. Nästa vecka måste jag ändå iväg å handla till mitt kalas. De bjuds på smörgåstårta med MASSA räkor och cheesecake :) mm..

Malin och Axel va hit en sväng på fm och drack kaffe (ja inte Axel han sov i vagnen :P), trevligt :)
Ganska lugnt och skönt här hemma nu, Vincent följde med Martin å åkte lastbil :)
Å jag och Ester kanske tar en promenad eller vilar, hmm få se.. Både delarna är väldigt nödvändiga men vi får se..
Trött är jag i vilket fall som helst efter några nästintill sömnlösa nätter med kung fu-Ester som sparkar och slåss på nätterna :P Fast så länge hon inte skriker eller grinar så är de bra iaf :)
Och i natt kom även Vincent över och la sig bredvid mig och kl 7 i morse så hörde jag en duns och då ramlade Vincent ur sängen.. Men de gick bra, han blev mest rädd.
Nu ska jag göra nå vettigt eller inte.
/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Haha vad söt du är :) Henrik var en otroligt duktig solist och vi var så glada att han ville sjunga på vårt bröllop :)

Och aj för att trilla ur sängen!

2011-08-28 @ 10:59:11
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0