Bilder :)

Här kommer lite bilder på mina älsklingar!

Myser hos pappa!

I nya mössan!

Halsbandet han gjorde på dagis förra veckan :)
Och det är lite sött när så stora barn har body på sig, haha.

Gotjejen!

En superglad tjej! :)

Vincent läser saga för alla nallar..

.. och nu ska alla sova.. :)

Nasse tog Esters säng en dag..

MINA ÄLSKLINGAR!! <3 <3


En hel hög med bilder på barnen! Helt sjukt hur fort tiden går, iaf med lillskiten.. Hon växer för varje dag och blir mer och mer mä! :) Hon flinar å pratar större delen av den vakna tiden. Hon blir snart 2 månader oxå..
Den 12 eller 13 september åker jag och barnen hem till mormor och morfar! Och Martin kommer upp på fredagen så vi kan gå på Elias dop på lördagen den 17:e. Och vi åker varsin bil hem så han får med sig snöslungan som står där oxå..
Den här veckan så blir det massa städa, handla å baka inför mitt "kalas" på lördag :P Har iaf ballonger sen när Vincent fyllde, haha..
Och snälla mormor och morfar har öppnat en fond åt Ester oxå. Skönt de känns att mina barn kommer ha pengar när dom blir större!
/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Du kan hälsa på mig då ju! :)

2011-08-29 @ 18:26:03
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0