Lars-dagen!

Idag har alla som heter Lars namnsdag, dvs både Vincent och Martin har namnsdag idag :) Jag o barnen va hos Johanna och barnen idag (igen, för ovanlighetens skull :P). Även Ludde har namnsdag idag, vi har så dålig fantasi så båda våra pojkar har lika mellannamn, haha... Vi va där halva dan och lekte, åt lunch (makaroner och fiskbullar, för ovanlighetens skull..) och åt en supergod rabarberpaj med vaniljsås och drack kaffe till (mest för att lugna våra klena nerver..:P) Men de va trevligt iaf :)
Lägger in lite bilder igen:

Kattmys på morgonen :)

Sötnosen! Dock prickig pga hormonprickar som kommer å går :P

Första bilden på ett riktigt leende!

En glad prickig skit!

Bada är mysigt.

Storebror leker med lillasyster under babygymmet :) Vem leker mest?! :P haha


Och idag hade jag fått mina pengar så i morron ska jag SHOPPA!! Sug på den!
/Carro

Kommentarer
Postat av: jOhanna

På bild nr2 va Ester lite lik Lillie tycker ja..

Har vi samma brevbärare? Haha

Justja, om ni ska åka tidigt på fre har du bara imorgon på dej me ditt mission.. När skulle du shoppa sa du?? ;)

2011-08-11 @ 00:34:58
URL: http://mammasvikeraldrig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0