2/2-2011

Idag har det varit en ledig dag, så himla skönt :) Vaknade med en sjungande bäbis bredvid mig, haha så sött :) Fast jag va supertrött i morse.. suck.
Men  blev piggare sen när det kom ett mejl från Karro om lite mamma-fika :) Så jag och Vincent traskade dit och efter oss kom Malin och Jonna med deras barn :) Så 4 mammor, 4 barn födda -08 och 3 barn födda -10 blev vi tillslut :) Kändes lite utanför när jag inte hade en bäbis, haha :) Men snart :)
Det är mysigt med lite mamma-fika, speciellt de vi hade när våra barn va under året :) Nu blir dom så stora!!
Efter vi varit där och lekt och fikat så bar vi av å handlade lite på citrygross. Passade på när Martin va hemma tidigt idag.
Det är skönt att ha ganska fullt i skåpen nu iaf :) Och vi köpte även en pall till Vincent som han kan ha i badrummet, så slipper han stå på sin balja nå mer :)

Resten av veckan blir det jobb.. Jobbar dag i morron och på fredag, delad tur på lördag och hela dagen på söndag.. Det är min helg de :P
Fast sen är jag ledig 2 helger på rad så jag ska väl inte klaga :) Och den 18:e åker vi hemåt, ska bli så mysigt! :)


/Carro

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kul att se er idag! Nu har jag plöjt igenom hela din blogg. Kul att du är tillbaka, har funderat på att börja blogga själv igen men vi får se. Åh känn dig inte utanför, snart är det juh du som sitter där med en bebis och vi med två stora barn!

2011-02-02 @ 20:41:23
Postat av: Jonna

uppdatering på blOggen efterlyses

2011-02-10 @ 14:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0