23/2-2011

Är nästan nyss hemkommen från ett besök hos barnmorskan :)
Fick höra bäbisens hjärtljud för första gången också och det lät underbart!
Dom här värderna hade jag idag (om nån undrar) :P
hjärtljud 136
bltr 125/60
blsk 4,6
hb 132
vikt -40 gram :)
Så alla värderna såg jättbra ut och eftersom jag hade så högt hb så slipper jag järntabletterna!!!!!!! :D
Och jag hade gått ner lite i vikt istället för upp :)
Har fått nu tid i slutet av mars hos bm och i vecka 28 ska jag tillbaka till läkaren på s-mvc, och gå där varannan vecka tills lillskiten är född :)
Fast allt känns mycket bättre nu, börjar faktikskt få hopp om att få gå hela vägen den här gången!
Ska hämta Vincent kl 14 idag och sen är vi båda lediga till tisdag!! :)
/Carro

Kommentarer
Postat av: Jonna

underbart :)

2011-02-23 @ 21:05:19
Postat av: Carro

Jonna: Ja! :)

2011-02-24 @ 18:16:28
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/
Postat av: gabbi

Men varför skulle ni inte ha möjlighet att komma? Ni har ju redan fått senaste tillskottet då? :)

2011-02-24 @ 20:39:45
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0