10/1-2011

Nu kan jag äntligen berätta, Vincent ska bli storebror!! :) Har vetat det i 10 veckor nu, men man vill ju ha konkreta bevis för att det verkligen är så, haha :) Så idag när jag var på läkarbesök hos S-MVC så fick jag se den lilla på ett ultraljud :) Han var ca 1 dm lång, 2 ben, 2 armar (inte 4 som jag sa till Johanna :P)  huvud, ryggrad och ett litet hjärta som slog såg man :) mysigt :)
Å Vincent har pratat om bäbisar i några veckor, fast vi inte sagt nåt :)

Jag kommer nog säga han hela tiden, för vi i våran familj avlar bara fram killar (större delen iaf) :)

Jag kommer att få göra massa undersökningar framöver, genom att Vincent kom i v 30+2. Men nu vet jag vad som väntar iaf, att åka in när man får ont, inte "jag ska bara jobba klart helgen först och dämpa de onda med alvedon" :P haha. Och att Martin kommer kunna vara med på förlossningen den här gången! :)

Var på inskrivning på mvc den 20/12 och dom här värderna hade jag då (påminnelse för mig själv :P) haha
bltr 135/65
blsk 5,2
hb 144
Vikten behöver ingen veta :P
 
Gjorde en glukosbelastning 4/1
Innan jag drack de supervidriga "socker"vattnet som man höll på att kräkas och få halsbränna av hade jag 5,2 och 2 timmar efter hade jag 7,1 så de såg bra ut :)

Och idag den 10/1 fick jag träffa läkaren som sagt på S-MVC :) Verkligen en jättebra kvinnlig läkare :)

Jag har inte hunnit med nå mer nu dom här veckorna, men de kommer mer saker så småningom :) Men först väntar jag på rul som blir i början av feb (väntar på kallelse) och efter de besök hos "vanliga" bm :)
Sen allting annat :) haha.

Mitt mål är att komma över v 35 iaf, helst hela vägen :)

De va allt för så länge :)


/Carro

Kommentarer
Postat av: Madeleine B

Åhh va roligt. Stort grattis till dig! :) Jag går och väntar på min lilla som enligt rul ska komma om 22 dagar :)

2011-01-10 @ 11:21:11
URL: http://linneamadeleine.blogg.se/
Postat av: jesa

Stort grattis!!

2011-01-10 @ 11:54:13
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: gabbi

Grattis! Försökte ringa men du svarade inte :(

För oss som inte är införstådda med språket föreslår jag att du lämnar förklaringar på förkortningar och allt annat tänkbar så man kan hänga med. Just nu är det rena grekiskan!



ps. jag hoppas på en gabriella ;)

2011-01-10 @ 13:22:44
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Carro

Madeleine: Han/hon kan alltså komma närsomhelst? :) va mysigt :) Lycka till! :)



Jesa: Tack! :)



Gabbi: Näe, jag körde bil så jag kunde inte svara å glömde å ringa upp. sorry!!

Vilka förkortningar vill du veta? :P

Puss o kram



2011-01-10 @ 13:28:58
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/
Postat av: Mimi

Oh gudars! Grattis hjärtat!! <3 <3

2011-01-10 @ 14:10:02
URL: http://heartdisease.blogg.se/
Postat av: Cicci

GRATTIS!!!:D Vad roligt for Vincent att fa ett syskon i nastan samma alder, som han kan leka med nar de blir lite aldre.



Tank om du far en flicka den har gangen, da kommer hon att bli riktigt "girly" som sin mor, hi hi.



Gick just upp ett ljus for mig varfor du inte kunde folja med ut pa juldagen, ha ha. Blond som man ar och allt, hi hi.



Vad spannande att folja dig pa bloggen!:)



Om det ar ngt du inte kan skriva pa bloggen, men vill prata av dig ar det bara att skriva pa mailen eller msn. Kan lagga till dig pa Skype ocksa om du har det:) MEN obviously I don't no anything about babies:S ha ha. Ar perfekt att prata "girl talk" med dock;)



Love u! <3



Puss och kram!

2011-01-10 @ 15:31:43
URL: http://highheelsinthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0