14/1-2011

I natt har det varit en jobbig natt, eller jobbig och jobbig.. Har varit upp 3 ggr och kissat :P haha. Och igår kväll var magen spänd och man kände lite "pirr", mysigt :)
Har fått tid för rul nu, och det blir den 18/2 :) Och tillbaka till bm 23/2 för att ta lite prover och värden och grejer :)

Igår eftermiddag så var vi till Jula och handlade de sista för att börja göra i ordning Vincents nya sovrum/lekrum. Han ska faktiskt få bestämma själv om han vill sova där eller ha kvar sängen i "gamla" rummet. Vi har ju massa utrymme, så de e skönt :) Så idag tänkte vi börja lite smått iaf :)

Nu sitter jag ensam hemma efter att Martin och Vincent åkt till Falu-lasarett för att göra den sista kollen på Vincents njurar så det inte har blivit nå ärr på dom efter infektionen. Ja, ni som va me från början vet. Tänkte inte skriva för mycket för det är vissa som inte behöver veta allt och lever jävel ändå :P
Det är bra att kollar upp, lite fördel med prematura barn :) Och han ska snart iväg för att kolla hörseln också, han har inge fel på hörseln iaf. Jo kanske lite, men de har alla barn. Hör de dom vill höra, haha :)

Här kommer 2 bilder när Vincent var med och lagade mat igår kväll :)


En riktigt mästerkock :)


Här tyckte han att napparna också skulle vara med, gofisen :)


Nä, nu ska jag göra nå vettigt, typ ta reda på disken som ingen har gjort. Haha. Det skulle även behövas dammsugas för nu har vi inte bara 3 katter, utan alla svart hårtussar som ligger överallt också och det är inte bara damm..
Och efter de så kanske det blir en sväng till kupolen med Johanna, jag tänkte titta på en ny skötväska :)
Och det är lite fördel med andra barnet, men behöver inte köpa allt. De enda jag ska köpa är skötväska och en bilstol :)Och lite kläder och annat smått o gott, men de känns som de e inte e någon panik än. :)

Häppåre!




/Carro

Kommentarer
Postat av: Carro

Om nån tänkte kommentera: Jag valde att inte följa med min son till sjukan, för om jag ändå inte kan följa med på röntgen så är det ingen mening att följa med tycker jag. Ett obs lixom :)

2011-01-14 @ 08:19:42
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/
Postat av: Henna.

Annars får ni låna våran bilbarnstol som vi hade åt Sofia. Väldigt lämplig.

2011-01-14 @ 11:25:56
Postat av: Cicci

Vincent maste vara varldens sotaste unge!!:)

2011-01-14 @ 12:38:49
URL: http://highheelsinthecity.se
Postat av: Cicci

Ha ha. Tack snygging!:) OM jag blir rik blir det PRIMARKS barnavdelning for hela slanten, hi hi;) Skitkul grej ju!:) Tss.. A girl can dream.. Skont att dromma sig bort ibland, speciellt som nu nar jag ar overost med kurslitteratur och inte vet vart jag ska borja..:S



Puss och kram!



PS: Veeet att det ser ut som att jag blogginlaggs-bombar dig just nu MEN jag ar ju bara ett FAN av din blogg, hi hi.;)

2011-01-14 @ 12:53:11
URL: http://highheelsinthecity.se
Postat av: Carro

Cicci: Äsch ;) då ser folk att jag har åtminstone EN vän iaf :) hahah



Henna: Är det en sån utan insats? Typ bara man använder till bälte? Isf kan vi gärna låna den! :)

2011-01-14 @ 15:41:11
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/
Postat av: Henna.

Det är en sån man bara använder bältet till. Väldigt enkel. Låna den ni,slipper ni köpa blir ju bara dyrt ;)

2011-01-14 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0