CCK-abstinens!

Nu har jag lite abstinensbesvär efter C & K!! Jag saknar er!! (ja å alla andra vänner som man inte träffar så ofta heller, ingen nämnd å ingen glömd;)) Men just nu så kände jag ett sug efter våra roliga CCK-fester med massa skitsnack och skönsång! Dä ä gräjer de ;)
Men very soon ska vi party igen!! Så äre bara :)

Så alla CCK-fans, håll ut, vi e snart på g igen ;)



Älskar er C & K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3





De va bara de jag ville berätta.

/Carro

Kommentarer
Postat av: C

Alskar er oxa!! <3 <3



OCH saknar er ngt saaa otroligt mycket ibland har i London. Vi maste definitivt ha en CCK-fest igen snart!:) Nasta gang ni kommer till London har jag ett Wii SING-spel och hittat en del "event" som jag tror skulle passa oss och gora vara "fans" glada, hi hi.



Ge Vincent en STOR KRAM!!! fran tant Cicci.



Kul att du borjat blogga igen. Kommer att titta in lite nu och da for att se vad du har for dig pa dagarna, tss...:)



Puss och Kram!!

2011-01-09 @ 19:50:04
URL: http://highheelsinthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0