5/7-2011

Igår va vi en sväng på kupolen och jag inhandlade presenter till Tilly och Sofia som båda fyller år den 13:e juli! Jag köpte även 3 bodys åt bäbis och en t-shirt åt Vincent. Vincent fick välja t-shirt själv och det blev en orange med Toy Story på. Han passade bra även i den färgen ;) Och vi va även en sväng på dollar. När vi gick ut från dollar frågade Vincent om vi skulle köpa jordgubbar å jag sa nej, då fick han en jordgubbe ändå av han som sålde.. "its no problem" sa han. Kan ju meddela att han inte va svensk..
Vi vände även Vincents stol igår så nu sitter han åt rätt håll i bilen. Kände ett tag att jag kommer bli psykiskt störd av allt prat när vi ska åka 2,5 timmars resväg till mormor och morfar nästa gång.. haha.


Idag va jag hos bm för sista (?) gången. Hoppas de iaf :) Nu va bäbis fixerad iaf, så den kan komma när som helst :) Dom här värderna hade jag idag:
  • bltr: 135/75
  • blsk: 5,9
  • hb: 134
  • hjärtljud: 136
  • sf: 34
  • vikt: +2 kg (totalt +7 kg)
Så allt såg bra ut den här gången också och mitt järnvärde (hb) hade ökat med typ 10 sen förra gången så de va ju kanoners de. Bm frågade om jag har ätit jordgubbar, "jo, de har väl blivit några liter" svarade jag, haha.
Och på eftermiddan idag va vi o badade en sväng, kändes lite kyligt i vattnet idag men de va ändå skönt å doppa sig :) tyckte nog Vincent också fast han bara står i vattenbrynet och filosoferar. Himla skönt att det går så bra att ha med honom på stranden, utan att han ränner runt och lever rövare.

Här kommer 2 bilder sonen!
En solbränd blond pojke äter päron :)
Får sitta åt rätt håll för första gången, vilket uppskattades! :)


Nu ska jag gå å vattna lite blommor å sen gå å dö (typ) en stund innan de är dags att gå å sova. Vet inte om de är nå sevärt på tv i kväll heller, men i morron är de bakning i Frankrike och föda barn som gäller, haha.
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0