Nämensåatt.

Varför kan du inte lilla bäbis komma ut snart?! Morsan tycker de här är verkligen SKITDRYGT (om nån missat de :P). Fast de är max några veckor kvar å sen ska jag aldrig mer bli gravid igen! Jo kanske efter att jag fyllt 30.. men det är lååååååångt dit (*host harkel* visst då Johanna?!) Mohaha. Kände att hornen växte fram där ett tag.. hehe.

Idag har jag och Vincent kollat på tv typ hela förmiddan (jag sov). Kände mig som världens sämsta morsa (fast de finns värre:P) där ett tag, men han förstog nog hur mamma mådde.. Men efter lite lunch (morotsungspannkaka) så blev de lite fart på mig iaf. Vi fick även besök av Vincents kompis Lilly med familj efter lunch. Barnen lekte väl litegrann iaf och Vincent somnade på soffan.
De va väl ungefär de som hänt idag, smådrygt och vara ensam hemma med Vincent när Martin jobbade bara.. menmen, förhoppningsvis är bäbis ute å man kan röra på sig igen nästa gång han ska jobba långdag på en helg.
Mamma kommer ner och stannar hela helgen vecka 28, så de ska bli skönt. Kanske Martin jobbar då men Vincent får iaf umgås med sin mormor en hel helg! Å mormor kanske får träffa sitt 7:e barnbarn som har kommit då (hoppas!) :)

Få se vad som händer kommande vecka. Jag går iaf in i vecka 39 (38+0) i morron :)
På tisdag ska jag till bm igen (nu kanske de blir sista gången!!)
Annars ska väl jag o Vincent umgås med Johanna, Ludde å Lillie nån dag iaf. Kanske nån annan som vill leka lite nån dag också?! (desperat 24-åring söker vänner :P) haha. Näerå, men vill att dagarna ska gå ännu fortare nu!
/Carro

Kommentarer
Postat av: jOhanna

OOoooja, halv livstid tills dess :p

själv e ja inte EN dag över 20, men kan se ut som sjutton, haha..

Ta me dej spaden imorgon så ska du fåse att d börjar värka.

2011-07-03 @ 21:35:25
URL: http://mammasvikeraldrig.blogspot.com/
Postat av: gabbi

Det vore trevligt att komma, får se hur det står till med ekonomin efter bröllopet! Ska du ha nå partaj? :)

2011-07-03 @ 23:34:10
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Lisa Brändström

Hej hej! Hoppas lillen tittar ut snart! Jag är i vecka 31 och tycker det börjar bli drygt redan :)



Ha det bra! /Lisa

2011-07-04 @ 22:31:31
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0