17/6-2011

Jihoo, bara 30 dagar kvar till bf! :D
Igår kväll/natt så trodde jag ett tag att de va dags för bb.. hade så himla ont på högra sidan av magen och de va stenhårt. Kändes som bäbis låg som en stor boll bara på den sidan. Fast de känns lite bättre idag så antagligen höll bäbis bara på att leva rövare.. Tänkte att bäbis kanske vände sig åt fel håll eller gjorde en kullerbytta. Men ONT gjorde de iaf! Tänkte ett tag ringa förlossningen, men de efter att jag va upp och tog alvedon mitt i natten så gick de över lite iaf.. Så nu får bäbis snart komma, börjar bli skapligt trött på de här.
Idag va jag och Vincent å hälsade på Jonna, Tilly och Teus. Teus fyllde 1 år i förrgår så vi va dit med en present :) Vincent va lite blyg i början, men sen blev de full fart på dom stora! Dom fikade och lekte himla snällt idag :) Vet inte allt dom pratade om, men dom skrattade iaf, hihi :)
Här kommer några bilder :)

Nasse trodde han inte syntes i Vincents säng..

Sommarkatten Wilma!

Tilly tänkte ta Vincents sugrör därav hans min.. :)

Busungarna! :)

1-åringen! :) 1 år går himla fort..

Min bäbis.. :P


Vilket skitväder de är idag, fast ganska skönt oxå. Man MÅSTE inte va ute när de regnar :P Vincent har redan hunnit med att leka ute idag hos Tilly :)
Får väl se va vi ska hitta på resten av dagen. De skulle va skönt och sova lite, men ändå inte.. ALLT GÖR JU SÅ FÖRBANNAT ONT!!!!! SUCK!!!!
/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Han är så lik dig!



Ps. är himla glad att jag inte är du just nu hehe :P

2011-06-21 @ 18:41:39
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0