5/6-2011

Jag tänkte jag skulle lägga in lite bilder på min son, men som vanligt vet jag inte hur man gör för att flytta kort från mobilen via en sladd till datorn :P Få se om Martin kan fixa de sen när han kommer hem.
Igår va vi å badade för första gången för i sommar, eller jag gick i med fötterna bara och Vincent gick i till knäna å sa att de va iskallt.. haha. Så rikigt bada kanske man inte kan kalla de :P å jag hade lätt kunnat slängt mig i, men vet inte hur de e när man är gravid utifall man åker på nån infektion eller nå.. Inte värt å riskera..
Och idag va vi ner till älven och fiskade, det va första gången Vincent fiskade och han va duktigt och lyssnade hela tiden trots att han va trött då.. Fast de kanske hade vart lite roligare om vi fick nån liten fisk, men de verkade va slut på dom för tillfället :P

Det är andra dagen i rad som Vincent inte sovit nån middag och inte varit övertrött på kvällen, utan har somnat snällt :) Hoppas de håller i sig.. men han har börjat komma över på nätterna runt 2-tiden, vet inte varför om de är nån fluga, mygga eller nån katt som råkar väcka honom.. men han somnar ju om bredvid oss iaf så de e ju skönt. Fast jag som sover så dåligt ändå på nätterna tycker det är ganska jobbigt att han kommer över på nätterna. Han känner väl på sig om bäbisen och ligger nära mig, visst, de är ju såklart jättemysigt. Men nät jag ligger å svettas å springer på toa stup i kvarten å han ligger halvt på mig så är det ganska jobbigt.. vet inte hur många gånger på en natt jag säger åt Martin å lägga sig på kanten på sin sida å sen flyttar jag Vincent så han ligger nästan på Martin och sen så lägger jag ett täcke mellan mig och Vincent, men likt förbannat så ligger han å grisar på mig nästa gång jag vaknar, plutten! :)

Jahopp, vad händer den här veckan då? Vincent är på dagis tisdag, onsdag och torsdag till veckan och sen har han sommarlov! Och på tisdag ska jag träffa barnmorskan igen :) Och på onsdag eller torsdag tänkte jag försöka komma iväg till jobbet å hälsa på lite :) Och fredag-söndag så kanske vi åker hem till mor och far i Hälsingland, fast med stort kanske.. Men Martin följer med den här gången isf :) Och jag tänkte även packa bb-väska å ta med utifall.. tar jag inte med mig så kommer jag garanterat få barn :P haha. Fast isf blir det Hudik den här gången ;) Varför ska jag föda barn på "hemsjukhuset" i Falun när de funkar bra på andra ställen? haha ;) Tog ju Gävle förra gången så varför inte Hudik nu? ;) hihi.. Fast såklart ändå inte.. blir ju ändå lite för tidigt å få barn trots att jag går in i vecka 35 (34+0) i morron :D
Nu kom Martin hem, få se om han kan hjälpa mig med mina it-problem :P haha
Å näe, jag har inte läst igenom allt jag skrivit så inga kommentarer om stavfel å konstiga meningsuppbyggnader tack :P haha
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0