Bm-besök

Vecka 37 (36+1) idag :)
Idag va de återigen dags för ett bm-besök :) Bäbisen hade inte vänt på sig, vilket jag trodde där ett tag förra veckan. Tack o lov!
Såhär såg de ut idag (fast hon tog inge blsk och hb för de har varit bra hela tiden :)) :
  • bltr: 130/70
  • hjärtljud: 140
  • sf-mått: 33
  • vikt: - 1 kg (+5 kg totalt)
Bäbisen växer som den ska och bm trodde inte att de va jäääättemånga veckor kvar för huvudet låg ganska långt ner nu :) Fick 2 till tider 5/7 och 22/7.. hoppas jag slipper gå på någon av dom, haha. Min barnmorska har semester sen så vid nästa besök så skulle de bli en annan, vilket inte gör något för alla (2) barnmorskor i Mockfjärd är bra! :)

Nu blir de till att äta lite lunch innan mamma, pappa och Amanda kommer och hälsar på :) Mamma hade köpt en liten pool åt Vincent och ett litet täcke som bäbisen kan ha i vagnen.
/Carro

Kommentarer
Postat av: lina

haha ja samma dag nästa gång oxå då:)

2011-06-21 @ 12:31:17
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: Sabine

Hoppas du får när du behagar=) Kika in på min blogg och säg om du tycker min mage börjat hänga! Fredrik väckte lite hopp om att bebisen kanske kommer snart så vill ha allas åsikter nu=)

2011-06-21 @ 12:40:34
URL: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0