11/3-2011

I natt har jag sovit utan smärta, så himla skönt!! :) Natten innan dog jag nästan, typ.. Men hade så fruktansvärt ont i ena benet då och alvedon vid 4 hjälpte knappt, å med en snurrande halvvaken Vincent vid ena sidan gjorde inte saken bättre heller.. Men jag överlevde iaf :P haha
Så i natt har jag sovit som en stock! Och fast Vincent kom över efter 4 så somnade jag om! Så för en gång skull känns det som om jag är utvilad och har knappt nån smärta! Kan vara alvedon och ett hett bad som hjälpte igår :)
Ska tillbaka till barnmorskan i slutet av mars så kanske men får nå råd vad man ska göra, fast egentligen är det väl bara att stå ut i 4 månader till, men det är drygt! Vet inte om det är ischias jag har eller foglossning.. Säkert allting :P Men så länge man inte har ont i magen så är det lugnt! :) Skulle även vilja ut och gå mer.. Men då vet jag att på kvällen kommer jag ha så ont så jag knappt vet vad jag heter.. Så det är inte rikigt värt de. Och efter ett jobbpass så det är det också drygt, inte det ultimata att hoppa in å ut i bilar och arbeta med kroppen när man har sån smärta.. Men måste jobba också och jag inte råkar köpa en trisslott och råkade vinna några miljoner :P haha.
Det är bara att försöka stå ut.. Har schema till 3 april och sen tackade jag nej till fortsatt schema och hoppas vikariecentrum hör av sig om de finns turer. Har ju även min stackars a-kassa som måste användas :P haha.
Och jag kanske får havandeskapspenning från 17 maj.. Fast jag tror nästan det blir sjukskrivning för min del. Dels för smärtan och dels för att det blev som det blev förra graviditeten och har jag otur så hamnar jag på sjukhus några veckor.. :P Så bättre å försöka ta det lugnt själv innan de blir så.. Det är ju bara 4 månader till!!!!!!! :) Och sen ska jag aldrig mer bli gravid igen, thats it!! :)
Nu ska jag göra i ordning min son som ska till dagis och jag jobbar 14.30-21.30 idag, jag hatar att jobba kväll! Skulle egentligen haft delad tur imorron, men snälla Joel kunde ta min lördagkväll så jobbar jag bara förmiddan och likaså på söndag.. Efter det så är jag ledig en hel vecka och det ska jag vara också!! Och den 24 eller 25 åker vi till mor och far! Måste köpa en onödig present till syrran också som fyller 26 den 1 april.. ;)
/Carro

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hej, kikar tillbaka:) Ännu en graviditets blogg för mig att återkomma till=) Synd att du har så jädra ont! Vilken otur! Få hoppas dessa månaderna går snabbt nu=)

2011-03-13 @ 12:51:45
URL: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0