13/3-2011

Tänkte lägga upp nåt kort, men orken försvann när jag satte mig vid datorn :P
Vincent fick sova en stund i vagnen ute och efter han hade vaknat så skulle hans docka få sova, så han tog på sig vantar och skor och bäddade ner dockan i sin vagn och öppnade dörren.. Tanken va ju god iaf, haha :) Så nu är det verkligen dags att hålla dörren låst så de inte står en unge på vägen snart :P Fast han går nog bara ner på uteplatsen och sen törs han nog inge längre utan mamma ;)
Jag har även plockat upp leksaker i hans rum för ALLT låg på golvet.. :P Så de får väl vara fint i 5 minuter innan han kommer på att han ska leka med allt.. :) Ska bli så himla skönt när hans nya rum är klart :) Måste försöka få klart snart, det är ju bara en vägg kvar och lite lister, men de finns ingen ork eller lust för tillfället :P
Måste också köpa en ny madrass till hans växa säng så man kan göra ordning spjälsängen så småningom. Han har madrassen från spjälsängen i växa sängen nu :) Tänkte även titta igenom 15 (typ) kassar bäbiskläder så man kan tvätta upp dom om ett tag också, det är ju inte så fruktansvärt långt kvar egentligen innan lillskiten kommer, går in i vecka 23 i morron <3
Kanske skriver mer sen :)
/Carro

Kommentarer
Postat av: Sabine

Sv: Hehe jag har precis börjat lära mig virka! Aldrig trott jag kunnat göra de men det var faktiskt inte så svårt! Lånade en bok på bibblan och har övat ett tag nu och det går framåt=) En sån ruta tar typ en halvtimme att göra så det är inget svårt alls=)



När är din son född? Hur mkt kommer de skilja på barnen?

2011-03-14 @ 08:25:48
URL: http://allavifina.blogg.se/
Postat av: Sabine

Sv: Oj så pass tidigt! Har du belägenhet att få för tidigt?`Få hoppas du går iaf till vecka 38 denna gången=)

2011-03-14 @ 15:34:59
URL: http://allavifina.blogg.se/
Postat av: Sabine

Sv: Tack tack=) Har lite finare form på magen denna graviditeten då moderkakan är i bakvägg:) Såg så rund och tjock ut med Alice då jag hade moderkakan fram. Mitt bf datum är hemligt:P Folk tjatade och ringde och mezzade som tokar när jag skulle ha Alice så denna gången har vi bara sagt juni till folk=)Jag har också fått olika bf i hela juni pga många ul så jag vet egentligen inte när Harry tänks dyka upp. Mer än att min bm säger ett slut datum som hon går efter. Själv hoppas jag på så sent i juni som möjligt så jag slipper vara hemma med två barn själv så länge, Sambon har sin semester i slutet på juli nämligen=)

2011-03-15 @ 20:50:40
URL: http://allavifina.blogg.se/
Postat av: Sabine

Sv: Nope Alice har jag haft hemma i snart 1,5 år och har nu sökt dagis till hösten, om hon klarar detta med att bli storasyster bra och vi får en plats då=)



Jaså, varför hur skulle de vara bättre att ha den bak? Jag tycker iofs det är bättre just för att man känner bebisen mer och behöver inte vara orolig=) Alice kände jag inte varje dag fören vecka 25, nu har jag känt varje dag sen vecka 17-18 och känner hela tiden hur bebisen ligger och hur han rör sig=) Häftigt verkligen! :)

2011-03-17 @ 08:26:51
URL: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0