17/3-2011

Nu har Vincent varit på dagis i 2 dagar å jag har inte gjort ett skit när han va där. Hade stora planer vad jag hade tänkt och göra, men orken fanns inte.. :P Och nu har jag åkt på en dryg förkylning igen också, känns som om huvudet väger 3 ton och ur näsan forsar det 7 liter snor per timme och ibland kommer det hostattacker så de känns som om lungorna ska komma upp.. Jag hatar att va förkyld! Suck!
Aja, annars knallar de på som vanligt! Vincent är en sån go och glad kille nästan jämt, han får väl sina utbrott ibland, men de får alla 2½ åringar :) Fast dom går över på ett par minuter :) skönt!
Här kommer några bilder! :)
Vincents rum.. observera Wilma som har en skön sovställning :)


Vincent äter mellis i vårsolen (16/3-2011)


Vincent och Musse är busiga :) Sådan husse sådan katt ;)



Det har blivit nå fel på min blogg tror jag, gör jag en radbrytning så försvinner den när jag trycker på spara, nån som vet vad det är för fel?!
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0