18/3-2011

Har världens hemskaste förkylning nu, suck. Mitt på dan hostade jag så jag kräktes å de va ju mysigt.. Fast eftersom jag tappat smak och luktsinne så va de inte så farligt :P Tog hostmedicin nu på kvällen, men inte fan hjälpte de.. Bara cocillana som funkar å de får man inte ta som gravid, så får väl stå ut med att hosta lungorna ur mig ett tag. Nån dag borde de gå över :P
Och sen nu på kvällen så fick jag min hemska halsbränna oxå, USCH!!
Nu är jag less på å va förkyld, räcker med alla andra hemska krämpor man har.. Menmen bara å stå ut! Lillbäbisen är pigg och sparkar för glatta livet så det hjälper mitt i allt de onda iaf :)
Trevlig fredakväll alla vänner, själv så de blir de snart en dusch och sängen!
/Carro

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hoppas du är bättre! Att vara sjuk som gravid är verkligen pain.

2011-03-23 @ 07:46:42
URL: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0