Sista mars

Sista dagen på den här månaden, är det bara jag som tycker att det går sjukt fort?! Känns nästan som om man inte hänger med riktigt..
Dagen började bra, Vincent va på glatt humör som vanligt i morse :) Jag skjutsade honom till dagis till 9 och han va så stolt när han bar med ett blöjpaket. Han fick visa fröken vad starkt han är, gofisen :)
Efter lämning så var jag över till grannen Malin på lite fika och skvaller, och även Karro med barn kom dit. Trevligt :) Var där säkert i 2 timmar, hihi. När jag kom hem så tog jag reda på rentvätten som legat hur länge som helst och det tog säkert en timme att få ordning på allt.. Vincent har sina kläder under skötbordet och nu var det överfullt eftersom han fick mer kläder efter Morgan förra helgen. Vill ju inte lägga undan kläder han kan ha heller.. snart dags och flytta äver hans kläder till en byrå istället, så bäbisen får kläder under skötbordet.. Fast det är himla lämpligt att slänga upp Vincent på skötbordet och ha allt tillgängligt, öven om han är på tok för lång för de.. haha :)
Och jag har även plockat ur diskmaskinen och skrivit en lista vad jag ska köpa till Vincents nya rum :) Så idag har jag varit väldigt effektiv tycker jag :) Fast nu blir det lite vila innan det är dags för jobb! Har ingen lust till de, men jobbar bara ikväll och i morgon på dan på mitt schema.. Så antingen blir det inge mer jobb innan jag går hem, eller så hör vikariecentrum av sig om de finns turer.
Blir inge mer skrivet nu, ska mysa med bäbisen i magen nu <3
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0