18/5-2011

Natten som var så dog jag.. nästan iaf. Hade så satans ont i högra höften och i båda låren.. Tänkte ta alvedon men de va slut så jag fick lida mig genom hela natten, stackars bäbis måste väl ha blivit åksjuk så mycket som jag snurrade runt i sängen :P Lyckades somna rikigt vid 5-tiden och när jag vaknade av Vincent sen så hade de gått över å jag va smärtfri! Kors i taket.. Tänkte ett tag att bäbis skulle komma, men de va inte såna smärtor.. men man tänker på allt möjligt om man är vaken på natten..
Idag var jag till barnmorskan en sväng och det såg bra ut :) Jag berättade om natten å hon sa att de va nog ischiasen som spökade..
Dom här värdena hade jag idag, hon tog inge hb-värde idag.
  • Bltr: 120/65
  • Hjärtljud: 134
  • Sf-mått: 31
  • Vikt: +-0 (sammanlagt +3 kg under graviditeten:))

Fick en ny tid 7/6 :) Så dit ska jag hålla mig gravid iaf ;) Tänkte egentligen få tid veckan innan, men eftersom jag ska till dokton 30/5 så blev de så tätt inpå :) Förhoppningsvis blir de sista läkarbesöket då, då är jag ändå i v.34 och då är det "lugnt" om man skulle få barn.. :) Fast jag har fortfarande till midsommar som mål.. ca 3 veckor innan bf :) Tänkte inte gå över tiden iaf om de skulle bli så, fast det tror jag inte heller.. :P
Nu ska jag strax hämta Vincent så åker vi å handlar lite, Martin va hemma typ halv 10 idag från jobbet så vi åker allihopa :) Ska bli himla skönt i sommar när Martin kommer vara hemma! Och Vincent går bara på dagis i ca 3 veckor till innan han får sommarlov ända till 16 augusti!! Kommer nog bli skönt för honom att få vara hemma bara och i höst så kommer han nog byta avdelning (hoppas de iaf!) till en avdelning för lite större barn :)
/Carro

Kommentarer
Postat av: Sabine

Sv: Blä att du med haft en jobbig natt:/ En annan höggravid vän till mig hade med haft en helvetesnatt, hon sa att det kanske är för att det var fullmåne som alla hade ont och sov dåligt, hoppas de för fler såna här nätter vill inte jag ha iaf!



Yäääs jag har fb, vill du bli kompis? hihi:P

2011-05-18 @ 22:01:14
URL: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0