24/5-2011

I morse va jag så sjukt trött! Vincent vaknade kl 6 så han kom över då å jag sa att de va mitt i natten så han låg å myste till kvart i 7 iaf :P fast jag sov då. När han inte ville sova nå mer så satte han sig framför tv:n, tack o lov för tv:n säger jag bara!! :) Så han satt och tittade och jag somnade om IGEN (?), och när jag sov som skönast så ringde såklart klockan halv 8.. Fy satan va trött jag va då! Jag som faktiskt brukar vara morronpigg.. men de va så tråkigt väder i morse också, spöregn och mörkt så inte undra på man va trött :P blir nog en liten lur sen.. :)
Klockan 9 lämnade jag Vincent på dagis och dom skulle gå ut i skogen på en gång då, med lite matsäck :) Tur de va uppehåll då iaf.. Jag ska hämta honom kl 14 och efter de ska vi över på grannen på lite mellis och lek. Martin skulle nog jobba jättelänge idag så vi får roa oss på egen hand. Fast Vincent föredrar nog att umgås med sin pappa mer än mig nu iaf :P haha. Så de e himla skönt att han bara jobbar nån vecka till och att Vincent får vara hemma med både mamma o pappa hela sommaren, och bäbisen sen när han/hon kommer :) Myyys! :)
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0