Men guu vilket tråk-väder det ser ut att v...

Men guu vilket tråk-väder det ser ut att vara idag.. fast de gör inte så mycket, då jag och Vincent kan mysa å titta på film sen ;) fast iofs har vi alla filmer på bärbara datorn å den vill inte leva nå mer, och min är också död.. suck. Men nån dvd-film kanske finns här hemma.. Så egentligen borde vi köpa en ny dator, men sånt finns de absolut inga pengar till.. å även om jag hade haft några tusen över så skulle jag inte slösa pengar på nåt dylikt.. har ju iaf telefonen som man kan använda till allt :) Nu har min huvudvärk nästan gått över med alvedon. Hade ont i huvudet redan igår, men jag trodde att den skulle försvinna under natten, vilket den inte gjorde... nu ska jag och Vincent äta frukost och sen försöka städa lite innan mormor och morfar kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0