Vecka 33

Idag går jag in i vecka 33 (eller 32+0, fast de låter bättre med v 33 ;)) Snart är det äntligen klart! Jag har oroat mig i flera veckor om att jag skulle få ondare å ondare med tiden, men faktiskt, min foglossning som började redan innan v 10 har inte blivit värre iaf! Vissa dagar är de såklart värre än andra å ibland dör jag.. Men de går ändå :) haha. Fast nu börjar halsbrännan komma mer å de tycker jag inte om.. Har klarat mig bra hittills med de iaf och bara tagit samarin när det har varit som värst. Men nu funderar jag på att börja med lite "tyngre" grejer.. haha.
Igår kväll va bäbisen så himla "rolig", har nog aldrig varit med om liknande sparkar å knuffar nångång :P De rörde sig över HELA magen i säkert 1 timma, ungen måste ha haft riktigt raveparty igår kväll.. De blev nästan lite obehagligt ett tag för de kändes som ungen skulle komma ur huden på mig :P Och jag som inte klarar av att ens sitta bak i en bil för då blir jag åksjuk å de här va 100 ggr värre.. ungeför som att åka en karusell som pirrar i magen ute på sjön i blåsväder.. typ :P Lite svårt å förklara.. men lite mysigt va de också :)
Jag knäppte faktiskt ett kort på magen i morse, för nu tycker till o med jag att de börjar synas att man är gravid :P haha. Slänger in den på bloggen, men ta hänsyn till jätteblixt, skitig spegel och massa grejer överallt :P haha

Vecka 33 (32+0) på bilden :)

Å näe jag tycker inte om å va me på bild, jo kanske om man är snyggt sminkad å fixad ;) haha
Kanske skriver mer sen, you never know! Det är mkt skit man skulle vilja skriva om människor som är som dom är, men de gör jag inte. Bespar mina vänner såna blogginlägg ;)
/Carro

Kommentarer
Postat av: Catta

rikigt fin bäbismage du fått!!!

2011-05-23 @ 09:59:15
URL: http://catttaengman.blogg.se/
Postat av: Carro

De har börjat synas om inte annat :)

2011-05-23 @ 10:08:26
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0