13/11-2011

1 månad till lucia appråpå ingenting..
Jag har redan knäppt julkort på barnen som ska skickas ut till vänner å släktingar! De blev väl nåt som blev bra men de tänker jag inte lägga upp på bloggen, inte än iaf :P haha. Men kan lägga upp ett "misslyckat" kort iaf:

Haha jag diggar de här kortet, men inte sånt man kanske vill skicka iväg kanske, haha.. våra små älsklingar!
Men jag måste vänta ett tag innan jag kan beställa hem julkorten då jag har en saftig räkning på bilen den här månaden på 2600.. typ nästan som hela min månadsinkomst :P Men jag är så gott som klar med julklapparna iaf, ska bara köpa nåt åt Amanda och Sofia så är de klart. Jag köper inget till Ester, kanske en taskig morsa men vad ska jag köpa till henne som hon inte redan har?! Och hon kommer ändå få saker av mostrar å mormor och så ;)
Vi åker bort i jul, ska bli så skönt! Fast vi läre väl ha en julgran ändå så katterna har nåt att titta på, haha..
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0