17/10-2011

Nu va de ett tag sen man skrev igen, man sitter sällan vid datorn å att blogga genom mobilen är bara drygt.. Å att dagarna går så himla fort gör ju inte saken bättre heller! Känns som om man vill stanna tiden en stund, en timme iaf.. Men de går ju inte. Så de är bara som de är. :) Vi har fullt upp på dagarna med lek, lämning å hämtning på dagis, promenader, fika och umgås med andra (både mammor å omammor (?)) Kan inte ens skriva lixom :P haha.
Men idag fick jag tummen ur å åkte till jobbet och hälsade på iaf, Ester fick en nalle och en mobil (ja, en sån man hänger upp inte en att ringa me :P), tack tack! Vincent var också med å han va blyg för alla "tanter" å sa bara mamma hela tiden, han som brukar surra på! Men han fick leka med ett lås och lite skruvar så gick de bra ;) Pluppen!
Vincent hade fått tid till öron i Falun nästa måndag, men jag ringde å ändade tiden eftersom vi inte är hemma då. Jo iofs vi kommer ju hem då, men känns drygt å åka ännu mer bil om man ändå åkt 20 mil..
Vi åker nog redan på torsdag skulle jag tro, om inte de blir nå snö vill säga då åker jag inte med barnen själv då helst. Men känns som att vi måste åka upp nu, det är ganska långt till jul när vi åker upp allihopa! Martin ska anmäla föräldradagar så vi kan åka upp den 22 december å hem 26 eller 27.. vi får väl se.
Nu blev de mkt "strunt" menmen min mamma-hjärna går på sparlåga för tillfället.. å Vincent tittar på tv å ska förhoppningsvis vila lite å Ester ligger i vagnen å sover. Hon stog ute å sov en stund, men jag tyckte hon va så kall om kinderna så nu står hon inne å sover :)
Nästa helg åker jag till Gävle å umgås me Kättis (om nån missat de :P), måste komma ihåg å slå in den jättesuderduperfina presenten jag köpt hittat.. Hon kommer bli jätteglad.. Å jag ska även få träffa hennes man/kille/pojkvän/särbo/manshora, trevligt. Jag tror jag ska få träffa honom, vore iaf kul å se va de e för pöjk hon skaffat :)
Nu ska jag mysa med Vincent innan Ester vaknar, tänk att vi har så himla fina barn! <3
Få se om jag örskar lägga in nå bilder ikväll..
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0