Igår hade vi mormor och morfar på besök, V...

Igår hade vi mormor och morfar på besök, Vincent fick en traktor och Ester fick en nalle :) som de ser ut nu så åker vi upp till dom den 21/10 å hem 24/10.. sen blir de ingen mer långsväng förens jul.. appråpå jul (blä!) Jag måste börja köpa lite julklappar snart.. fast de blir ju bara till mina barn å syskonbarn men ändå.. Vincent fick feber igår eftermiddag :( men i morse efter 13 timmars sömn så va han feberfri! Lite hängig fortfarande, får väl se hur de blir me dagis i morron.. Ester ligger ute å sover i vagnen i trökvädret, tur de e under tak iaf :) å jag å Vincent har nyss fikat äppelkaka :) måste försöka sätta mig vid datorn sen, får göra de när Martin kommer hem annars :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0