28/9-2011

Nuså har jag kommit hem från efterkontrollen, hade bra blodtryck och  hb (131!) så de va ju bra :) Hade även gått ner 8 kg (gick upp 7 under graviditeten så de va ju oxå bra :P) skulle tillbaka till våren och ta cellprov.
Pratade även om förlossningen å så. Och jag frågade om (Observa jävligt mycket OM!) eftervärkarna skulle bli trippelt värre om man fick 3:e barnet å hon sa att troligtvis så, men att man vet när de är på "g" så kan ta medicin i förebyggande syfte :P Jag dog (typ) och förlorade 15 liter blod (typ) dan efter förlossningen för alla jäkla eftervärkar.. usch de hade jag klarat mig utan :P dom sa ju att de blev värre med andra barnet å de blev de, blä! Jag hade nog färgen av ett vitt lik när jag låg där i sängen å drack coca-cola (jag som aldrig dricker de!) och hade säkert blodvärde på 10 och ett blodsocker på 35.. :P haha, meeeeeen jag överlevde ju de ändå :P haha. Hua.
Nu ska jag titta till mitt minsta barn som ligger i vagnen och sen se om jag kan lägga upp lite kort på datorn :)
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0